יום שבת, 24 בספטמבר 2011

סיכום תערוכת כיתת היום - ותמונות לרוב!

שלום לכולם.
היום נסגרת תערוכת תלמידי ובוגרי כיתת היום.
לדעתי הייתה תערוכה נהדרת! בשבילי זו גם הייתה חוויה מיוחדת, עבודות שלי לא היו תלויות על קיר מאז שלמדתי במגמת אמנות בתיכון..
התערוכה הרגישה לי כמו סיכום אמיתי של השנה שחלפה. לדעתי כל אדם שנכנס לתערוכה הרגיש את הרצינות, ההתמדה, והעבודה הקשה של תלמידי כיתת היום. 
זה גרם לי לצפות בקוצר רוח לשנה הבאה! שתתחיל כבר.. :)

לקח חשוב שלמדתי מהתערוכה הוא שאמנים לגמרי לא אובייקטיבים לגברי העבודות שלהם.
המורים בחרו את הציורים מתיק העבודות של התלמידים והחליטו מה יתלה על הקיר, ובאיזה סדר.
בהתחלה הייתי מופתע כי חלק מהעבודות האהובות עלי לא נבחרו, ואחרות שאני אוהב פחות נבחרו במקומן. לאחר מכן גיליתי שטוב שכך היה, אנשים שראו את העבודות לראשונה כמעט תמיד אהבו במיוחד את אותן עבודות שהופתעתי שנבחרו! אם אני הייתי בוחר אילו עבודות שלי לתלות, העבודות שהתגלו כאהובות הקהל בכלל לא היו על הקיר.
מסקנה - האמן, שעבד על העבודות וחווה את התהליך של הציור לגמרי עיוור לפעמים לתוצאה הסופית. 
תנו לאוצרים לעשות את עבודתם. P:

בית הספר החליט לא לפרסם שמות השנה.
הרבה אנשים שאלו אותי מי עשה מה, של מי הקיר הזה והזה.. ועוד ממשיכים לשאול. 
אז החלטתי שעכשיו, כשהתערוכה נסגרת, אפשר לפרסם את השמות כדי שאנשים יוכלו לדעת מי צייר את העבודות שהם אהבו במיוחד.

אז צילמתי את כל קירות התערוכה. חלק מצולמים קצת בזווית כי מאוד ניסיתי שיהיו מינימום השתקפויות.


קיר ההעתקים מברלין (ההשתקפות המעצבנת הזאת!! לא הצלחתי לחמוק ממנה)

 מימין לשמאל, לילית בן יעקב ואיילת כץ.

 ארז אהרון

ענבל מארי כהן

 
 עדי גרף

 אביב קלר

 בועז לוונטל

מרינה מרמר

 אופיר בגון

מימין לשמאל, חדווה מזרחי ופיטצום טקלמריאם

 חן גושן :) 

נועה סימון

 מימן לשמאל, ארתור יעקובוב וחני כהן-זדה

מימין לשמאל, מלי לסקר וענבל מזרח

מימן לשמאל, קלייר הווארד וירדנה לישנסקי

קלייר הווארד 

בנוסף החלטתי לצלם בנפרד כמה עבודות שאהבתי במיוחד.
אם מישהו מרגיש שהצילום לא עושה צדק לעבודה תגידו לי ואני אסיר את הצילום. עשיתי מה שיכולתי עם תנאי התאורה והמצלמה של האייפון.. היו עוד עבודות שרציתי לצלם אבל לא הצלחתי לצלם אותן בלי השתקפויות.















 

זהו להיום!
אשמח מאוד לשמוע מה אתם חשבתם על התערוכה. מה אהבתם במיוחד? האם יש לכם שאלות? הצעות..?
המשך סופ"ש מעולה לכולם.
חן. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה