יום חמישי, 1 בספטמבר 2011

פוסט ראשון!

פוסט ראשון בבלוג! אספר לכם קצת עלי, על התחנה ועל מה אני הולך לכתוב כאן. :)

התחנה הוא סטודיו לציור ורישום פיגורטיבי בתל אביב, בו עשרות תלמידים לומדים עקרונות של ציור קלאסי מסורתי במסלולים שונים. את כל הפרטים על בית הספר אפשר למצוא באתר התחנה.

אני חן, השאיפה שלי היא להיות צייר (או בלוגר מפורסם..?), ואני תלמיד במסלול ה"מאסטר קלאס" (או בשמו העממי - כיתת היום) של הסטודיו. סיימתי את שנה א' וממשיך לשנה ב'.
בבלוג הזה אני אנסה לשתף אתכם במה שקורה בסטודיו ביום ביום. להראות לכם עבודות של תלמידים, הדגמות של מורים, לעדכן אתכם באירועים וסדנאות, ולשתף אתכם בכל מה שכיף לכתוב עליו.
אני מקווה גם לארח את המורים כ"כותבים אורחים" אם הם ירצו לכתוב פוסט מידי פעם לפעם. אולי לפרסם עבודות חדשות שלהם, או לכתוב על אמן שהם אוהבים.


אם כבר המורים, נכיר אותם בקצרה.

ארם גרשוני
צייר. הציג בתערוכות יחיד וקבוצתיות בארץ ובחו"ל. לימד ב"בצלאל" ו"בסדנא לרישום וציור בירושלים". עבודותיו נמצאות באוספים פרטיים וציבוריים.
דיוקן עצמי:

דוד ניפו
צייר. הציג בתערוכות יחיד וקבוצתיות בארץ ובחו"ל. מלמד ב"בצלאל" וב"מכללת ספיר". עבודותיו נמצאות באוספים פרטיים וציבוריים.
דיוקן עצמי:


רן טננבאום
צייר. הציג בתערוכות יחיד וקבוצתיות בארץ ובחו"ל. עבודותיו נמצאות באוספים פרטיים וציבוריים.
דיוקן עצמי:

ועל הדרך, דיוקן עצמי קצר שלי. (אז מה אם הוא מתגמד..!)

זהו! זה מה שיש לי לכתוב על הסטודיו בתור היכרות. עכשיו נכתוב על אירועים עדכניים. :)
אז מה חדש בימינו? 

  היום בערב נפתחת תערוכה של פטצום טקלמריאם, בוגר כיתת היום של התחנה. 
    
גלריה חנינא, מקום לאמנות עכשווית
רחוב י.ל.פרץ 31 תל אביב.
שעה 20:00
בתערוכה יוצגו עבודות מהתבוננות, בעיקר של טבע דומם.
ב15.09 תיפתח תערוכת סוף השנה של כיתת היום! יוצגו מיטב העבודות שלנו בחלל המשופץ של הסטודיו למשך 10 ימים.
רחוב בן אביגדור 20 תל אביב.
עוד פרטים בהמשך! 
 לאחרונה חזרו קבוצה של תלמידים ובוגרים מסדנאת העתקים מיוחדת בברלין. הם בילו שלושה שבועות בגמלדגלרי  והעתיקו יצירות מופת. עמוד התמונות המלא מהסדנא.
והנה כמה תמונות שאני בחרתי:
כל העבודות מברלין יוצגו בתערוכת סוף השנה של כיתת היום ב15.09! :)


זהו להיום.
אני זז לפתיחת התערוכה של פיטצום בגלריה חנינא.
עד הפוסט הבא, יאללה ביי! ^^
חן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה