יום ראשון, 11 בספטמבר 2011

רעיון חדש וקצת תמונות משיעוריו האחרונים של רן

היי כולם.
צילמתי קצת תמונות מהשיעורים של רן ברביעי ושישי (ה9 וה7 לספטמבר) וחשבתי לחלוק אותן איתכם. :)








הפלפלים שלי. ^^
בינתיים בשיטת הפפראצי הספונטנית שלי אני מתקשה להביא צילומים טובים של עבודות של תלמידים שהם לא אני, כי אנשים ישר אורזים את הציור בסוף השיעור ואני לא מספיק להשיג צילום שמכבד את העבודה. אני לא רוצה להעלות צילומים שגורמים לעבודות להראות רע.. אז ישבתי וחשבתי על פיתרון...
מה שהוביל אותי לרעיון חדש!!
אם אתם תלמידים בתחנה ואתם רוצים שהעבודות שלכם יפורסמו בבלוג (ואתם רוצים!) אז פנו אלי ונארגן סשן צילום עבודות. נפרוש את העבודות בסטודיו לפני או אחרי שיעור ערב ואני אפרסם את הצילומים. הכוונה היא לצלם כמות גדולה של עבודות של תלמיד אחד במכה, ולתת לאותו תלמיד כמו "תערוכה" קטנה בבלוג. תהיה כותרת בסגנון "עבודות של חן גושן מכיתת היום מתאריך X עד תאריך Y." ובתקווה אנשים יגיבו ויתנו ביקורת בונה. אני מבטיח שאם יהיו מתנדבים להציג עבודות בבלוג אני אשכנע את המורים להגיב ולתת פידבק. :) כמובן שאני מעודד גם את כיתת היום וגם את תלמידי כיתות הערב לשתף פעולה!
אז אם אתם מעוניינים פנו אלי במייל kengoshen@gmail.com או במייל של הבלוג hatahanablog@gmail.com או אפילו בתגובה לפוסט הזה. נתאם סשן צילום ויהיה נחמד!

ובכלל, אם יש לכם רעיונות או הצעות למה הייתם רוצים לקרוא בבלוג אל תהססו להציע. במייל שלי אין הגבלת מקום. :)

זהו להיום.
לילה טוב לכולם!
חן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה